Popular Posts

Sunday, April 3, 2011

Kalau Aku Tahu..... <^_^>

Kalau aku tahu... hujan akan turun,

pastinya akanku payungimu dengan kasihku...


Kalau aku tahu... laut bergelora,

pastinya akanku tangguhkan hasrat nuraniku...


Kalau aku tahu... ombak tsunami melanda,

pastinya akanku selamatkan ikatan suci ini...


Kalau aku tahu... harga petrol akan naik,

pastinya akanku kurangkan perjalanan hidupku...


Kalau aku tahu... kau menyimpan perasaan padaku,

pastinya akanku luahkan isi hati ini untuk memilikimu...


Kalau aku tahu... kau merasa kesunyian,

pastinya akanku temanimu sepanjang hayatku...


Kalau aku tahu... hatimu sudah dimiliki,

pastinya akanku menjadi sahabat setia selamanya...


Kalau aku tahu... kau membenci diriku,

pastinya akanku berikan kasih sayang yang setulusnya buatmu...


Kalau aku tahu... kau akan meninggalkanku...

pastinya akanku pahatkan memori indah bersamamu... Kalau aku tahu...


AT ~ 03.04.2011 (Ahad)

No comments: